Bangkok - Reisverslag uit Lat Krabang, Thailand van Sonja - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Lat Krabang, Thailand van Sonja - WaarBenJij.nu

Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Sonja

23 Juni 2015 | Thailand, Lat Krabang

Laatste dagje Thailand alweer.
Wat gaat die tijd dan toch ook snel hea ;-)
We zijn bij Halong bay geweest wat echt een prachtige plaats is om gezien te hebben.
Verder is onze trip door gegaan naar Laos wat ook een erg mooi land is, maar erg arm. We mochten een nachtje mee maken hoe het is om te slapen bij de locals, een "home stay", Wat ik echt een geweldige ervaring vond! Slapen onder een klamboe in een houten hutje bij mensen in de woonkamer? en allemaal gekke geluiden horen in de nacht van allerlei diersoorten, maar dat maakt het wel leuk. We moesten 's-morgens vroeg helaas al weer onze wandeltocht naar de boot maken om door te gaan naar Thailand.
Thailand zijn we naar Chiang mai geweest waar ik naar een tijger farm ben geweest, mooi om die dieren zo dichtbij je te hebben en zeker die grote, want dat was wel een beetje scary!
Als laatste door gegaan naar Bangkok waar de tour geëindigd is.
Het was erg leuk om Vietnam, Laos en Thailand in de groep te doen.

Had nog een weekje over dus ik had besloten om niet in Bangkok te blijven en een goedkope vliegticket (retourtje €36!) geboekt naar het zuiden van Thailand en lekker te relaxen.
De eilanden zijn zo mooi hier dat ik hier echt nog een keer terug naar wil! Phi Phi eilanden vooral.
Olifanten rijden hier gedaan, wat aanzienlijk goedkoper is dan overige delen in Azië en wat voor de 2e keer weer een mooie ervaring was.



Ik ben nu weer terug in Bangkok want morgen gaat me vlucht naar Australië waar ik heel erg naar uit kijk. Azië is leuk maar Australië geeft toch me voorkeur :-))
Geen onderhandelingen meer overal waar je ben of met taxi's maar gewoon, normaal!
Wat ik wel zal missen is het lekkere Thaise eten, maar dat halen we in Bali wel weer in :-)


Het regen seizoen begint hier, we krijgen al meer regen dagen dus het wordt tijd om door te gaan naar de volgende bestemming.
Can't wait!!


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Lat Krabang

Backpacken

Backpacken

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2015

Bali

23 Juni 2015

Bangkok
Sonja

Actief sinds 18 Mei 2015
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 1223

Voorgaande reizen:

22 Mei 2015 - 13 September 2015

Backpacken

Landen bezocht: